Na jarenlange leegstand leek er vorig jaar eindelijk een bestemming gevonden voor het monumentale koffiehuisje in Wassenaar. Het gebouwtje werd na een ‘zorgvuldige selectieprocedure’ verkocht aan koffiebranderij Cook & Boon. Tot verdriet van veel Wassenaarders is de beloofde opening echter nog altijd geen feit. Read More